klachten
We doen er alles aan om klachten te voorkomen, maar ben je desondanks niet helemaal tevreden over je bestelling of is er iets mis gegaan met de bezorging? Dan horen we dit graag van je door te mailen naar info@blissbites.nl en zullen we een passende oplossing zoeken.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Voor een optimale werking van blissbites.nl maken wij gebruik van cookies. Bekijk ons privacy beleid
De waardering van www.blissbites.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 62 reviews.